Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härlig ledig fredag..


Blev nästan lite glad när jag vaknade imorse och det regnade, låter konstigt kanske men är ledig idag och ska nog faktiskt passa på att bara kolla lite film eller göra ingenting i soffan denna förmiddag. Är det sol så borde man ju gå till stranden eller iaf vara ute och fixa i trädgården. I eftermiddag ska jag till Make up store och bli sminkad! så roligt varje gång och sen stora frågan är, vilken stil ska man välja?
hade först planer på att låta dem göra en bröllopssminkning, ska dock inte göra min riktiga där, men för att få lite extra tips. Men när jag var där inne sist, fanns det ju sååå snygga färger.. Då kanske jag vill det! Äh, vi får väl se, det blir nog bra i vilket fall. Kul är det iaf.








Kristina- Novemberbröllop
07 July, kl. 10:51 | Blogg; http://thisis.blogg.se/

Svar. Den ena såsen är mest till köttet, ringlas över, och den andra till rotsakerna och för att det behövs nåt sött till rödvinssåsen.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback