Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

måste ju erkänna att jag är lite seg



Igår var det kalas må jag säga..
Först var vi på trädgårdskalas hos mamma och hennes sambo, han fyllde år och hade bjudit alla sina vänner..
Mycket trevligt och jag höll mig mer nykter än sist (det var tre år sedan och jag måste varit mer omogen då, he...)
Och observera att vi cyklade dit. Det har verkligen bliriv min grej.. att cykla, helt underbart!
Senare på kvällen cyklade vi till stan och stadsfesten, verkade vara ett lyckat kalas. Massa folk. Hoppas de utökar till 2 dagar nästa år. Partyfabriken bjöd på showen och jag saknade att jobba med dem just då.
Kvällen avlutades med en snabbis på Annabelle, innan vi blev utslängda, sedan blev det efterfest hos Niklas och Isabelle. Även detta mycket trevligt. Tyvär slutade kvällen med en otrohet, ush, varför ska man göra så?!
I övrigt en trevlig lördag, var hemma sent och åkte till stallet tidigt. Fick bli en "femma på lillan" i eftermiddags...
Men nu är det dags för sängen!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback