Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

shoppingtur med syster och Anna



har haft en riktigt trevlig dag med min syster och Anna i Halmstad
Har äntligen handlat en ny kalender så att jag kan få lite koll på mitt liv igen
Även fixat med mönster så att Anna kan börja sy tärnklänningarna och fixat lite smått och gott så som korsetten är hämtad, skulle sys in typ 1 cm men när jag idag provade den passade den fint, trist att gå upp i vikt, men billigare blev det, ha ha
Har köpt vita stay ups, egentligen ganska fult men hör brudutstyrsel till tycker jag..
Och framförallt köpt lite grejer på Hälsokostbutiken som ska hjälpa min trista mage..




Nu ska jag till pappa och fira hans fru som fyller år, sedan blir det en tur till Annabelle där Vismännen spelar... underbart!!!







Sara bara
07 July, kl. 22:16 | Blogg; http://sarabaaara.blogg.se/

Du, gå upp i vikt? Det skulle väl inte göra någon skada någonstans :)

Maria
07 July, kl. 08:47 | Blogg;

Kanske inte.. men jag har ju inga jeans som passar!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback