Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tennisveckan, suck...



Idag började årets tennisvecka i Båstad.. Något som man vid 17års ålder planerade hela sin sommar efter och som man längtade efter hela året. Nu typ 7 år senare är jag överlycklig att jag kan hålla mig borta från Båstad hela veckan.
Problemet är att det märks av även här.. dryga 2 mil därifrån.
Förr kunde man sitta och spana in coola bilar och kändisar hela dagen. Tills man fick veta att över 90% av bilarna är hyrda!!!
det är ju för guds skull patetiskt! var stolt över din rishög för fan..
Varför måste vissa människor låtsas vara något det inte är?
Jag mår så oerhört illa av alla dessa brats och resterande löst folk kommande vecka. jag tycker mycket om Båstad men avskyr det just nu. Skönt att man inte bor där, risken är stor att jag hade behövt käka lyckopiller då.
och till råga på allt.. vad tror ni det kommer stå på löpsedelarna nästa helg?
"Här festar Ljungberg" eller kanske "Festa med kändiseliten i Båstad"
Suck är allt jag säger...








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback