Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Promenix.. igen


Ikväll fick jag ge mig ut ensam på promenix..
Det var nån viktig fotboll på tv
men oj så trevligt jag hade
Jag och lillsnäckan, ja hunden alltså var ute och vandrade i över en timme
och tur var det
att det inte blev längre
för då hade det varit mörkt när vi kom hem
och på landet blir det MÖRKT
och för övrigt så hade mitt blodsocker varit katastrofalt i botten
vilket det nästan blev ändå
låter kanske inte som hela världen
men är det för en diabetiker

hade det inte varit för vissa hinder på vägen, läs stigen
hade jag nog inte kommit hem på länge, trots mörker och "känning"

i Vilket fall som helst var det helt underbart...
men jag glömde stretcha

  


Underbart söta var dem... men kändes lite hotade när lillsnäckan började skälla


och plötsligt gick de från att vara hotade till hotande och då sprang jag

Eller? Hur är det med får egentligen? Kan de bli arga?










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback