Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Aj aj!



Jag har ont i huvudet!
Och det händer typ aldrig.. Men idag, då passar det på. Och för övrigt även igår. Konstigt det där, tror ju typ jag fått cancer eller nåt ju. Ush, hemska tanke!

Hoppas att det släpper tills imorgon, kan meddela att mår jag såhär kan man mog hellre anställa en sopkvast imorgon, den hade gjort mer nytta, OCH varit trevligare!
Och framförallt måste jag ju må bättre tills på torsdag, då blir det värsta tjejkvällen ju! Eller ja.. vi är ett glatt gäng med tjejer som ska in och kareoka oss i Halmstad. Ska bli sjukt kul..

Jag är lite sugen på att gå på bio imorgon.. Men som vanligt när jag är iosugen så är där inget som jag direkt vill se. Eller visserligen, skulle ju faktiskt vilja se "Vicky Christina Barcelona" men jag är tveksam till att jag får med min äkta hälft. Kan ju ge det som förslag iaf.

Idag har jag dessutom insett att vi fortfarande inte skickat ut några tackkort eller skickat in bröllopsannons till tidningen. Är det för sent att göra det nu? Problemet är att jag inte kan välja ut ETT kort? Jobbigt värre.. Måste ha hjälp.



Nu ska jag gå ner och lägga mig jämte älskling i soffan och bara myyysa!










Sofie
10 October, kl. 20:41 | Blogg; http://prettywoman1.blogg.se/

Tack så mycket!

Ja gud ja! Skulle vilja uppleva den dagen den 23e VARJE månad, haha. Precis som den var!!!



Har inte heller skickat ut tackkort... :S De är beställda men inte uthämtade...

Bröllopsannons var ute i helgen.



En sak jag kan rekomendera är en FOTOBOK! Beställde vår på www.ifolor.se och jag är såååå nöjd! Det tar lite tid att pyssla ihop men verkligen värt det!!!



Ni är jättefina på alla bilderna men min favorit är nog nr 4... om man nu måste välja, haha.

Jossan
10 October, kl. 21:47 | Blogg;

jag lägger min röst på bild nummer 4 puss

Jenny P
10 October, kl. 08:16 | Blogg; http://jennyocoblogspot.com

Hej är inne å kikar lite i din blogg :) jag röstar som övrig på nr 4 där ser man ju både dina fina blommor och klänning sköt om dej

Melissa
10 October, kl. 09:51 | Blogg;

Såå fina bilder.

Nummer 4 helt klart :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback