Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Back to reality...



Ja.. så var helgen och årets Skånemässa avklarad!
Det har varit roligt, tråkigt, jobbigt och intressant. Jag har handlat som vanligt, dock kunde jag lägga band på mig så det blev bara lite småsaker, krämer och örhängen. Och så fixade jag nya fina naglar med. Alltid trevligt.

Idag började jag jobba klockan 7, inte min favorit precis, speciellt inte efter en sådan helg, imorgon är jag dock ledig, tack och lov för det, jag är ju helt slut.
Ikväll kom pappa, Nettan och Jonna på besök, blev lite kanelbullar och te, mysigt värre!

Nu ska jag ner och gosa med mina älsklingar, eller ja en av dem iaf, den lille gangstern har fått grisöra så han har nog att göra själv..







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback