Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

det närmar sig helg och jag längtar...



Helgen närmar sig ja... tack och lov. För jag vill bara vila och hämta andan ett tag.  Och det gör man sååå bra i stugan.
Har idag mest haft möte på jobbet. Skönt att sluta tidigt tycker jag. Dessutom var min kollega tillbaka från sin USA resa idag och det kändes bara så skönt att hon är tillbaka. Hon är bra och jag trivs mycket med att jobba med henne.
Ju mer jag tänker på arbete och arbetssituation så kommer jag på att oj va jag saknar mina kollegor i Förslöv.. Jobbet saknar jag inte så mycket, vissa ungdomar har klart satt sina spår och man tänker på dem en del, men det jag saknar mest är ju A och M.. De är ju så goa. Och såklart saknar man många av de andra med, men vissa har ju flyttat och jobbar inte kvar så det skulle lixom inte vara detsamma ändå.


Min gamla arbetsplats... som jag ibland saknar lite..

i eftermiddag/kväll ska jag in till Halmstad och träfffa J. Det var ett tag sedan så det ska bli jättetrevligt tycker jag.

Nä, nu får det bli en tur med vovvis.

sötast...








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback