Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hur i helskotta kan man??



.. ärligt talat.
Igår på vägen hem från stugan var jag så in i helvetes hungrig, inte så konstigt kanske, hade ju bara ätit frukost och detta var på eftermiddagen. Jag har ett visst begär av mat och blir ganska grinig om jag inte får det. Så ja.. vi stannade till på statoil i ljungby för att köpa en macka eller något. Där hade de absolut intgenting som jag ansåg att man kunde äta, så ja.. mot ALLA mina principer blev det McDonalds.. Beställde någon hamburgare och morötter.
Ush å tvi å blä och fy i helvete! Det gick ju inte att äta. Man kan undra vad det är de har i sina hamburgare? För inte FAN får det kallas kött? det smakar ju skit! och konsistensen sen..nää blää...
I övrigt påstod hon jag beställde av att i denna variant skulle hamburgaren vara lite kryddigare. I helvete heller..
Jag var (och är fortfarande) sjukt upprörd. Ska man verkligen få lov att kalla detta mat?

Nog om de, idag är det måndag.
Ny vecka, nya tag. Börjar jobba halv 1 idag, tog en riktigt underbar sovmorgon till halv 9 idag. Tyckte personligen att jag var värd den. varför vet jag inte.. men iaf.
Nu ska jag gå ut med vovv...







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback