Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ibland kan jag inte hålla mig för skratt!



Godmorgon!

Huvudvärken är liite liite bättre, men tror faktiskt att jag stannar hemma och vilar mig idag med. Ska ju vara pigg och glad imorgon då jag ska jobba på läger, vilket tar mer på krafterna än man tror.
Så dagen idag blir det soffan, film och kanske en promenad med lillbossen om jag orkar.
Såg förresten sex and the city filmen igår, ja.. vad kan man säga, klart den var bra! Hade ju inte direkt förväntat mig något annat. Problemet idag är ju att jag måste köra å lämna den. Känns som ett projekt bara det..

Tillbaka till rubriken. Ibland är han för rolig min älskade man.
När jag kom upp imorse, och gick in på toaletten, möttes jag av att luckorna stod öppna och lådan utdragen. Ni bara måste förstå hur komiskt det är. Kan man vara så trött på morgonen att det är jobbigt och stänga badrumsskåpet efter att man stoppat in tandkrämen igen? Ja, det är ganska roligt. Jag fick mig ett gott morgonskratt iaf. Puss på dig honey!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback