Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jag längtar...



Jag har börjat längta efter julen. Snart snart snart, får man ju faktiskt börja pynta lite lite. Eller snart och snart. Men det är ju snart bara en månad kvar till första advent.
Jag längtar efter att ta fram alla grejer, att få pynta, göra julgrupper, äta pepparkaka, handla julklappar, lyssna på julskivorna, göra en julkrans att hänga på dörren, sjunga julsånger, dricka glögg och julmust, pynta granen.. men framförallt längtar jag efter långa sköna lata dagar med familjen.

Julen är ju helt underbar. Varje år samlas vi hos mamma, äter, sover, gnäller, dricker, öppnar paket och framförallt umgås!!
Åh.. jag tycker det är underbart. Jag älskar verkligen julen!
Och denna jul kommer ju vara lite speciell, vi firar vår första jul som man och hustru. Mysigt värre. Åh, jag längtar nästan så att det gör ont.










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback