Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jönköping!



Nu är vi i Jönköping och jobbar på Elmia. Trevligt värre, men ack så segt!
Igår letade vi upp en resturang som vi besökte sist vi var här på mässan. Taste of Beirut.. Mycket trevlig och intressant att äta libanesisk mat. Älskling tom drack libanesiskt öl och ja.. det smakade fint det med!
Det roliga med hela alltet är att vi inte hade en blekaste aning om hur vi skulle hitta dit, Vi ringde M som vi var där med sist som fick lotsa oss runt halva Jönköping.. Och ja.. vi hittade det!

I natt har vi sovit på ett F1 hotel (inget att rekommendera) Scandic var fullt redan i januari men inatt och imorgon natt sover vi där, tack och lov. Jag som alltid måste springa upp på nassen behövde ju klä på mig hur mycket som helst och tassa ut i korridoren inatt. Så ikväll blir det skönt att komma till ett "rikigt" hotell. Men så mycket mer blir det nog inte ikväll, äta mat, ta en låååång dushb och sedan ta det lugnt och glo på tv.

Nu får jag nog ta mig tillbaka upp till montern. kanske är det dessutom inte meningen att man ska blogga från Elmias datorer! Men jag tänkte på stackars Josse som inte visste hur hon skulle klara sig utan mina inlägg, så gumman här får du ett. Inte så värst intressant kanske, men iaf.
Kram på er alla!







Jossan
10 October, kl. 16:38 | Blogg;

hej gumman jag tackar för att du skriver även när du är på mässa, jag måste ju läsa din blogg varje dag jag älskar ju den hihi puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback