Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lång dag



Dagen har varit som en typisk måndag, tröttsam, lång och segdragen..
Men teckenspråkskursen var bra intressant och herregud va man lär sig fort!

Nu sitter jag här, trött och frusen och inser att det borde vara förbjudet att jobba 10 timmar en måndag. Men nu är det över och den fruktansvärda huvudvärken gav med sig under promenaden vi tog när jag kommit hem.
Nu får det snart bli lite te för att bli lite varm..

Tävlingen igår var för övrigt trevlig, de är så duktiga alla töserna! Och speciellt sötaste lilla michelle som tävlade individuellt för första gången. Helt otroligt att hon bara hållt på med detta i ett år, jag tror att hon kan bli riktigt bra i framtiden om hon bara bestämmer sig för det. Stödet hemifrån har hon redan, vilket är såå viktigt!!
Amanda min älskade favorit är alltid bara bäst med! Åh, det är verkligen en tjej jag önskar all lycka och lite till.
Om två veckor är det dags för sydserie-final i Malmö på Örs. Då ska jag med och fixa Bengan. Dock har jag sagt till Fia att hon gärna får lina på tävlingen, men allt annat ställer jag upp med! Ska bli roligt..



Sofia med "nya" hästen


gamle goa Bengan fick följa med som vanligt..



En del av tjejerna som tävlade individuellt!


Nu är det dags för te och kvällsmys!










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback