Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Godmorgon underbara dag!



Idag måste jag erkänna att jag är lite lat, skulle egentligen tagit min powerwalk när jag gick upp vid 8 imorse men nej, jag pallade bara inte, trots detta helt fantastiska väder. Tur att vi har tänkt att gå långpromenad i eftermiddag när älskling kommit hem.
En anledning till att jag inte pallade är kanske att jag har en plastpåse på huvudet ( !!??)
Ett superbt tips för slitet hår, gör en inpackning i håret på kvällen, släng på en plastpåse på huvudet som sluter håret och sov med den, kanske inte direkt världens sexigaste nattskrud, men såå bra för håret.
Tog av mitt löshår igår och det känns att mitt eget behöver lite ompyssling.

   

Snyggt va?? ha ha, ser ju ut som en kass badmössa, observera att jag hade slut på vanliga fryspåsar som jag annars brukar använda, så det fick bli en dressmanpåse, ha ha



Idag ska jag hämta mitt nya körkort!!! å så skoj..

Två tips till förresten.

Lyssna på Michelle Featherstone, underbar... speciellt låten we´re man and wife

Och för er som inte sett The notebook. se den!

Nu ska jag tvätta ur inpackningen...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback