Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härliga helg



Oj, vilken riktig myshelg vi har haft.. eller jag iaf. Jag har bara slöat, slöat och slöat.
Och frossat i kladdkaka och ostbågar, mums!

Idag gick jag dock upp tidigt, somnade innan 10 igår så det blev en del sömn iaf. Var i Skummeslövs kyrka och sjöng på ett dop. Sjäng en låt som heter "Himlen måste sakna en ängel" av Linn Maria Wågberg. En låt som blivit en riktig favorit faktiskt.. väldigt söt är den.
Ikväll har vi ätit tacos och ja.. ännu mera kladdkaka, nu är jag sprängmätt och tänkte faktiskt gå å lägga mig, jag är sjukt trött.
Imrgon skulle jag ha börjat jobba klockan 7.. ingen favorit direkt, blir lixom ingen morgonpromenad då för vid halv 6 är det mörkt.. och här på landet går man inte ut i mörker, för då hittar man typ aldrig hem igen.
Men... så ringde min arbetskompis och berättade att jag inte alls behöver komma klockan 7. För killen som har morgonfritids behövde inte komma. Eller så var han sjuk, inte vet jag...
Så ja.. vid 10 kanske jag ska börja. Eller nåt. Skönt är det iaf..
Nu blir det sängen, godnatt på er!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback