Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mitt bröllopslöfte..



ja för de som inte vet så sjöng jag för älskling på vårt bröllop, precis efter själva vigselakten kom det som blev mitt löfte.
jag sjunger dock lite falskt här och var inser jag nu, ha ha. Men va fan, det var fint ändå..



Var så goda, hoppas det funkar...







Helena
09 September, kl. 15:38 | Blogg;

Åhh vad vackert!

Åsa Nilsson
09 September, kl. 17:00 | Blogg; http://blommis86.blogg.se/

Gud va fint! :) Lite snörvlande här o var från filmaren :)

Johanna
09 September, kl. 14:19 | Blogg;

En och annan tår rullade visst här också... Fantastiskt vackert!

Melissa
09 September, kl. 20:28 | Blogg;

Åhhh, vad fint, vännen..

Vad vackra Ni/du var :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback