Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Myskväll..





Nu ska vi åka hem till lillebror på pizza och filmkväll..

På bröllopet så hade alla gäster fått en varsin lott, även jag och min man.
E och M (älsklings bror och fru) höll i lottdragningen där priserna bl.a. var  "att bjuda brudparet på en pizza och filmkväll" eller "bjuda brudparet på kubb och grillat"
I vilket fall "vann" min älskade bror att bjuda oss på pizza/filmkväll och det är så oerhört underbart att han tar det så på allvar och gör det.. Kan man bli mer tacksam?

För övrigt så slutade det med att de drog numret som jag hade.. Och lite fint avslutade det med att jag vunnit den finaste som finns. Och ja, det har jag verkligen. Älskade du.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback