Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vidare återberättelse från bröllopet - 080823



Som sagt efter en hel del stygn (man vill ju inte att det ska gå upp sådär jättelätt) kom vi iväg pappsen och jag.
Vi gick in i vapenhuset i kyrkan och jag var totalt coollugn, konstigt nog hade jag varit det typ hela tiden.
Mamma, Anders och Åse kom in och klockorna började ringa..
Åhh vilken helt underbar känsla

Kyrkportarna slogs upp och musiken började. Vi gick in till The right man, på orgel och min fantastiska vän Maria sjöng, det lät helt underbart! Kyrkan var nästan full av gäster och andra nyfikna och det var helt otroligt underbart att gå in, fortarande ingen nervositet..



Det var sååå underbart att se min älskling vänta på mig framme vid altaret, vi hade ju dessutom inte setts sen dan innan. Prästen läste en fantastisk dikt:

Oj sen var vi igång, jag måste säga att detta var det bästa på hela dagen, jag var så sjukt lycklig där jag stod med min älskade vid min sida, fick höra Marias oerhört proffsiga och vackra sång. Hon sjöng Sonja Aldéns Du är allt och
Sarah Dawn Finers Home

Ja och sedan var ju jag tvungen att sjunga oxå, det blev Alicia Keys-never felt this way
Tror han blev lite överraskad...
Ja och sedan gick vi ut... Japp och var helt överlyckliga!








Måhända är han den ende i världen som tycker sig veta
att hon är den underbaraste kvinnan på jorden
Måhända är hon den ende som uppskattar hur fantastisk han är
i varje liten sak han gör och i varje liten tanke
De tycker sig höra en underton av godhet i allt vad den andre
säger och tror att de flesta kanske missar det hos den andre
Och de förstår inte hur man kan passera den andre utan att förstå

att man just passerat den finaste människan i världen
Han har förstått, hon har förstått!
Därför är vi här idag!

Fortsättning följer...









Sara bara
09 September, kl. 18:08 | Blogg; http://sarabaaara.blogg.se/

Jättefina bilder, ni ser ut att ha haft en underbar dag trots vädret :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback