Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Glad!

Vilka glädjande nyheter jag fått idag. Har kännt mig lite deppig och trött på allt tidigare idag men nu har det verkligen vänt!
Min härliga vän som bor i Oslo sedan en tid tillbaka har bestämt sig för att flytta hem till hösten, och ingen kan just nu vara gladare än jag! Ändra dig inte nu bara...
Nyhet nummer två gjorde mig minst lika glad. En annan kompis ska ha barn i höst, är glad för hennes skull och tycker att det ska bli så roligt!
Dessutom har jag säkert glömt att berätta att jag ska få en kusin i höst. Är väldigt glad för deras skull att det äntligen lyckats! Och det verkar vara fler barn på gång lite här och var, riktigt riktigt roligt!

Jag är glad! Tjock, men glad...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback