Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Häriga vår!


Att livet plötsligt blir så mycket lättare bara för att solen skiner, värmen stiger och det är ljust längre på kvällarna. Att man helt plötsligt vaknar upp ur sin vinterdvala och inser hur härligt allting är. Och när man dessutom kollar väderprognosen och inser att solen kommer skina på oss flera dagar i rad, ja då är det svårt att vara annat än lycklig! Dessutom såg jag igår att vår syrén knoppar för fullt. Om ungefär en månad är hela omvärlden inbäddad i en härlig grönska och ja.. jag börjar väl inse att det då börjar bli dags att säga farväl till magen (eller iaf en del av den hoppas jag) och snart hälsa vår familjemedlem välkommen till världen. Undrar om det finns någon bättre tidpunkt att födas på? Våren är fantastisk och jag älskar den!

Snart ska jag ner till barnmorskan för den vanliga veckokontrollen. Hoppas att allt fortfarande är bra!
I eftermiddag ska jag träffa världens underbaraste Nilla och jag längtar så!
Syrenen förra året i början av maj..







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback