Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lite ont och gott om energi!


Idag har det varit en bra dag. En hel del irritation på jobbet, men jag släpper det så fort jag går därifrån tack och lov!
Cyklade till jobbet idagmen fick en del ont i magen så på vägen hem tog jag det lite lugnare..
Har nu på kvällskvisten varit i stallet och kollat på min kära häst som tränat hopping med Hanna. Han är för rolig, stor, klumpig och bara såå glad i att hoppa. man blir glad av att titta på honom. hade med mig Boss och vi tog en runda i skogen med.. Fick lite ont i magen och ryggen när jag gick för fort så även där fick jag dra ner på tempot. Dock vill inte ontet lägga sig riktigt utan kommer med jämna mellanrum även nu. Som sagt, får ta ett snack med barnmorskan på torsdag.. Nu ska jag lägga mig i soffan, slappa och kolla CSI..


Mina älsklingar...






Liselotte
04 April, kl. 21:43 | Blogg;

Du, det gillar jag CSI! Tat lugnt,bebis kommer när den har bestämt det!Du känner bäst det själv! Kram på dej!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback