Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tävlingen...


Det har varit en härlig dag i Malmö. Solen tittade fram runt lunch och det blev varmt och skönt. Tornado har idag visat att han ännu är med i gemet och gått som en klocka. Jag blir så glad av denna häst! Han gick individuellt med Amanda och en norsk tjej och jag tycker att han gick kanon! han är ju för sjutton 22 år gammal, och går så perfekt han kan. Underbart!
Amanda fick fina poäng (6.9) och vann sinn klass med god marginal (tvåan hade 6.4)
Personligen tyckte jag även att laget gjorde bra ifrån sig, trots alldeles för mycket slarv i grunden, skärpning! Küren såg bra ut trots små missar, men är det säsongspremiär så är det. Om två veckor tävlar de i Holland och jag önskar dem all lycka och hoppas att jag kan titta på dem direkt via nätet.
Nu är jag slut efter denna härliga dag. Har tyvärr inga bilder att visa, men har filmat med min nya filmkamera, tänkte jag skulle försöka sätta ihop nåt roligt filmklipp och om jag lyckas får ni såklart se det sen!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback