Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vilken dag!


Vilken dag det har varit idag... Jag är så beroende av denna typ av dagar för att må bra, och idag måste jag säga att jag mår bättre än på länge, länge.. Har varit i stallet och tittat lite på tävlingarna, men framförallt haft lite social träning för Boss. Vi har suttit på gräsmattan och solat oss och NJUTIT av dagen. Efter det åkte jag till stan och åt glass med älskling, även Boss fick smaka lite lite glass, fast det egentligen är emot mina principer.
Och sedan, troligtvis dagens och veckans höjdpunkt; Grillpremiär! Och vi åt dessutom ute. Idag är det inte vår, det är garanterat en försommardag. Bilen har visat på 19 grader, men jag vet inte. VARMT har det varit iaf..
Bättre dagar är i dagsläget svårt att uppleva.

Tornado och Bellis blev glada av att slippa sina täcken i värmen...

Sofia tävlar...

Glass på stan

älskling grillar

Gott, gott, gott!

Nu ska jag lägga mig i soffan, har lite ont av förvärkar även denna kväll, det gör ONT i magen, strålar neråt ljumskarna och maler i min rygg. Hoppas det lugnar sig snart...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback