Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

BVC idag


Idag ska vi till BVC, det var ett tag sedan sist, får se hur mycket han lagt på sig nu när han inte ätit ersättning utan bara bröstmjölk de senaste veckorna. Dessutom ska ha få sin vaccination som jag bävar så för.. Hoppas hoppas det går bra!
Benjamin fick en så fin present av moster malin igår, en grej som man kan göra handavtryck med, funderar dock på fotavtryck istället då hans underbara små fötter är de finaste jag vet och jag tror att det är enklare att göra fotavtryck faktiskt.
Nu måste jag snart väcka min lille älskling, han har sovit i snart en timme och om en stund måste vi köra! Får dock inte ihop det med amning så det får vi väl göra på BVC.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback