Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hemma!


Så skönt det är att vara hemma igen. Husvagnsliv är trevligt men det är sååå skönt att komma hem till mer plats igen. jag vill även be så mycket om ursökt för mitt dåliga bloggande de senaste dagarna, tävling, husvagnsliv och bebis tog för mycket av min tid. Men ska försöka ändra på det! Vill även visa er bilder från tävlingarna, det kommer såsmåningom. Idag har vi mest varit trötta, jag vaknade imorse och var tröttare än jag varit på länge, det i kombination med ingen mat i kylskåpet (inte heller i magen) skakande, klängig hund (rädd för åska) och skrikande Benji (troligtvis magont) gjorde att jag ville lägga mig på golvet och bara försvinna, men det bättrade sig så firt jag fick mat i magen tack och lov.

Nu är det matdags för lilleman, återkommer snarligen...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback