Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Så har helgen passerat


Åh, va dagarna går fort, bromsa, bromsa, bromsa! kan någon förklara hur bara?! Vi har verkligen haft en trevlig helg, fredagen tillbringade vi hos Sara och Thomas med god mat, trevligt umgänge och busiga barn. sara är en gammal klasskompis som jag umgicks flitigt med tidigare men som jag knappt haft någon kontakt med alls de senaste åren. Just nu är jag så GLAD att vi återfått kontakten och att vi umgåtts ett par gånger, dessutom verkar våra män komma bra överens vilket också är underbart! Jag hoppas det blir många roliga dagar och kvällar tillsammans med er i framtiden!

I går hade vi ett uppträde på Hotel Riviera. Vi är en liten del av kören som övar lite ihop ibland och som sjunger på denna typ av tillställningar. Det var mycket roligt och det gick ganska bra faktiskt. Har filmat lite, kanske kan klippa ihop något och visa dig en dag. 

Hittar inte min vanliga kamera, bara systemkameran. Trist, Så jag har inga bilder från helgen alls. Dock fick älsklingen ta kort på mig och benji när vi kommit hem igår.
Nu har precis lillebra och anna varit här och ätit lite spontan middag, alltid trevligt med spontana besök. Nu är lilleman trött och hungrig så det är väl bäst att jag går ner och matar honom så att vi kan lägga honom, sen blir det filmmys med filmen "män som hatar kvinnor"

Hoppas ni haft en härlig helg!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback