Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tröttast!


Idag är jag inte direkt piggast i stan (inte heller på landet för den delen) Inte nog med att jag har någon taskig infektion i kroppen som gör att blodsockret åker berg och dalbana och jag är allmänt seg i kroppen, natten har dessutom varit en av de värsta på länge. Precis när jag hade somnat igårkväll vaknade lilleman och ville ha mat, han ville dessutom umgås och kelas med istället för att läggas tillbaka och sova efter avslutad matning. Vi höll på i nästan två timmar mata, vyssja, gunga, läggas, nappförsök, mata igen osv... Sen sov han inte speciellt länge tills det var dags att upprepa proceduren igen. Jag har till råga på detta fått mjölkstockning och en stor äcklig böld i bröstet som jag inte lyckats få lossat än, aj aj aj! Suck. Så idag stannar jag inomhus, hela dagen. Punkt!

Nu sover han gott





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback