Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Älsklings födelsedag!

Idag för 27 år sedan föddes världens bästa man. Min man. Stort grattis till dig!

Jag har hållt igång hela dagen vilket satt sina spår, nu är jag trött (som alltid) och sjukt illamående. Jag längtar såå efter att få vakna någorlunda utvilad en dag. Ush va jag tjatar, men det är tjatigt att inte få sova ska du veta.
Inatt hade jag allvarliga funderingar på att "trilla" ner för trappan och bara bli lite lätt medvetslös i ett par dagar, kanske hade jag vaknat piggare sen. Som tur var tog jag mig i kragen och lät bli att göra verklighet av mina fantastier.
Vi har haft delar av släkten här på lite enkel middag. varm smörgåstårta stod på menyn, med morotskaka till efterrätt.. Misslyckades med morotskakan och skyller på det förbannade bakpulvret från coop (hatar coops och icas egna varor=ren skit) det ger supereffekt ena gången och mindre den andra. Denna gången mindre. Men det gick att äta ändå..  Nu ska jag faktiskt sova, innan jag bokstavligt talat trillar ner för trappan. Pust. och godnatt





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback