Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nya kvällsrutiner

Idag har vi påbörjat lillemans nya nattningsrutiner. Något behövdes göras NU eftersom jag är så trött så jag vill kräkas! Idag har det badats, masserats, läst saga och sedan somnats (efter mycket skrik tyvärr) utan att ammas till sömns. Hoppas att något kan ge mig kraft och styrka att fortsätta kämpa så att han kan lära sig att somna utan tutten i munnen! Nu ska jag försöka få mig en mysig kväll med lite pepparkakor och kanske glögg.. Älskling hade tänt ljus när jag kom ner efter den jobbiga nattningsstunden, tack sötast!

älskade älskade plutten, ska du sova bättre inatt???






Linda
12 December, kl. 22:35 | Blogg; http://familyspace.blogg.se/

åh vilken sötis!

Jasså har ni men vad kul. Ja köket är assnyggt! Mycket bättre i verkligehetn tom. Ni blir säkert lika nöjda hoppas jag.

mvh

Pappa
12 December, kl. 20:08 | Blogg;

Ja Benjamin verkar inte lida av sin nattsömn,skiner som solen..Glöm sen inte att din pappa sov inte en hel natt förrän han var tre år..Fniss,kolla med farmor.Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback