Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Shopping!

Idag tog vi oss en shoppingtur till Väla, och konstigt nog var där ganska lugnt. Skönt det. Hade väl egentligen inte orkat trängas med en massa folk.

man blir trött av att shoppa

Sen tog vi även en tur till Maxi där vi träffade kompisen Alva. De verkade glada att se varandra ;)
På maxi gjorde jag även något som jag ALDRIG skulle tänka mig att göra egentligen. Som jag egentligen är väldigt emot. Jag köpte en plastgran!!!! Hade nämligen en känsla av att lilleman hade barrat sönder både sig och hela huset om vi hade haft en riktig. Så fick det bli. Sorligt, men bättre än ingen gran alls..

mammas shoppingpojke!

Underbara vinterland.men oj, va kallt det är! För min del räcker det med typ 2 minus inte 10!!! Men man ska inte klaga, det är vackert som attan.
Nu ska jag sova, imorgon väntar en ny dag med julförberedelser och annat mys. Men först hoppas vi på en bra natt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback