Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Torsdag

Godmorgon!

Natten började bra, han sov från halv 11 till 3 och likaså gjorde jag. Riktigt skönt. Så mycket sammanhängande sömn har jag inte fått på månader! Sedan ville han dock inte somna om förrän 5, så jag är klart inte helt pigg ändå..
Ska faktiskt ta mig en slummer nu eftersom jag ska jobba i eftermiddag. Jobbade även igår och ska jobba imorgon. Det blev mycket på en gång, kul, men det märks att man inte är van..

Vi har det KALLT inomhus och jag har fått höja värmen på luftvärmepumpen plus klä på mig en massa. Jag gillar verkligen detta väder, men det får INTE bli kallt inne.. Men man ska inte klaga, i norra delen av landet har det inatt varit minus 36 (!!!!!) grader. Det kallar jag kyla det.

Hade träning på Chico igår, han gick riktigt bra. Känns roligt. På söndag ska vi till Tjärby på uppvisning å då får han följa med, perfekt träning för honom.

Jag och Chico i lördags..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback