Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vad är tanken???

jag har alltid gillat Rihanna, hon har en grym röst, cool stil och gör för det mesta väldigt bra låtar. Men nu måste jag undra??? Hennes låt Russian Roulette, vad är egentligen tanken med den? med tanke på hur många människor här i världen som får för sig dumma grejer efter att ha sett en film eller läst om någon annan som gjort något helsjukt (tex de som "surfar" på biltak) hur många kommer inte tycka att detta är en "rolig" lek. Nä.. Rihanna, jag önskar du läste det här och insåg att det var ett idiotiskt drag i ditt liv. Sorry, men så är det.

Texten finns här för dig som vill läsa den





Syster
12 December, kl. 12:59 | Blogg; http://www.youtube.com/watch?v=EV18Qeq_zvQ

Om man kollar på musikvideon så förstår man låten mer tror jag. Tror inte det är meningen som en lek utan snarare som ett "dödsstraff" eller något i den stilen. Så tolkar jag det i alla fall.



maria
12 December, kl. 13:49 | Blogg; http://sv.wikipedia.org/wiki/Rysk_roulette

vet inte hur hon menar, men rysk roulette är en "lek" eller snarare ett spel...

kolla wikipedia vetja!

Anonym
12 December, kl. 18:48 | Blogg;

jag vet vad det är, behöver inte kolla wikipedia för det;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback