Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Välkommen december!

Äntligen är det trista hösten över, det är december och december betyder vinter och jul! December är en ljus månad trots att den är mitt i den mörkaste vinter, tack julen och alla juleljus för det!
Jag tror dock att naturen spelar oss ett spratt för i mina krukor ute på altanen har blommor slått ut. Den första december. Häftigt eller kanske läskigt?
 
Vi hade planerat för en träff på gamla jobbet idag, skulle egentligen varit där förra veckan men då var vi så förkylda båda två så det fick vänta. Det verkar som om det får vänta lite till. Det lät som om det var fullt upp idag pga studiedag. Tänkte ringa om en stund igen å se om det passar bättre på fredag kanske?

Jag har förresten gett mig själv en julklapp redan. Jag har gjort mig till världsförälder. För bara 100 kronor i månaden hjälper jag de som min hjälp behöver. Jag hade velat göra mer än så, men allt är bättre än inget. Jag läste en artikel i senaste mama om unicef och somnade med gråten i halsen. Då bestämde jag mig. Och nu hjälper jag till. det känns bra.

Vill du också bli världsförälder via Unicef? Gå in här








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback