Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredag..



God dagens mina kära..
Idag är det fredag, underbart! Jag ska snart börja jobba och har lite fix att göra innan dess.. Både för jobbet och för mig själv. Idag är det för övrigt löning, en dag man mår lite extra bra av, och jag mår som bäst när jag betalt alla räkningar, det är en skön känsla tycker jag!

Igår var vi på föräldrakurs, trevligt måste jag säga.. Vi var inte så många, vilket var positivt tyckte jag.
Det är roligt att få höra om alla andras historier om graviditetsbesked, tankar m.m

Nu ska jag slutföra allt här hemma och ge mig iväg, hoppas på en riktigt trevlig dag!

Foto: Malin
                                                                                                               







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback