Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ändrade tankar



God morgon!
Jag skulle nu kunna skriva och berätta om min jobbiga natt, mitt förbannade blodsocker, min rygg eller allt annat som är ganska jävligt just nu.

Men nej, idag är vi positiva och jag måste få dela med mig av en liten text som får mig att skratta och fundera en del.
Jag har lånat den från en tjejs presentation på familjeliv och vet inte vart hon har fått den ifrån

"Livet ska inte vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp, utan snarare att sladda in från sidan, med chokladkakan i ena handen och vinflaskan i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker "WOOHOOO vilken jävla åktur!!!"
 
Helt underbar inställning tycker jag! Nu kör vi!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback