Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En hyllning..



Jag vill skriva ett litet inlägg för att hylla någon som har gett mig så oerhört mycket
Någon som ALLTID gör mig glad
Någon som får mig att inse vad som är viktigt i livet

TACK Tornado för allt du gett mig
Tänk att ha en vän som ALLTID står vid din sida
Någon som ALLTID lyssnar
Någon som ALLTID är glad att se dig
Och blir ännu gladare om det visar sig att du
har en sockerbit i fickan

Tänk att tack vare älskade Tornado har jag träffat människor som jag aldrig skulle träffat annars
Jag har fått resa till platser som jag aldrig skulle rest till annars, Brescia (Italien), Aachen (tyskland) Stadl Paura (Österrike) Kaposvar (Ungern) mfl. och framförallt resorna till dessa platser

Tänk vad du gjort att jag lärt mig saker, om hästar, om andra människor
men framförallt om mig själv!
Du fick mig in i en värld,
 i en gemenskap som jag inte trodde fanns

Jag vill tacka för alla fina framgångar
Du har hjälpt mig och många tjejer att nå toppen
men det är ju inte det som är det viktigaste
för det du gjort för att forma alla dessa människor är fantastiskt

Tack för alla underbara ritter
Över skog och över mark har vi traskat
Tack för mitt självförtroende
Tack för ALLT!

Jag önskar och hoppas att vi har lång tid kvar jag och du.
jag önskar att dina kommande år blir lika friska som dina föregående
För jag behöver dig ett bra tag till
..det insåg jag idag...









Tack min älskade vän...









Malin
01 January, kl. 22:05 | Blogg;

Det finns nog ingen bättre häst än Tornado, nej det finns helt enkelt inte. Kanske ingen så bortskämd som han heller för den delen! Skulle det gå att klona en häst och få precis samma, fast några år yngre eller att han kunde få leva och må lika bra i 20 år till, då hade jag gjort det. Han är helt enkelt underbar, gammla goa Bengan! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback