Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

God morgon!



Jag har nästan precis vaknat upp ur en fruktansvärt jobbig natt
Pumpen har gett olika signaler ungefär en gång i kvarten.
Vilket betyder att jag varit vaken alldeles för mycket denna natt
Och dessutom så har blodsockret farit som värsta
berg och dalbanan

Nu ska jag ta och ringa min diabetessköterska och be om lite råd, för det här funkar ju INTE i längden
Hoppas hoppas att den hemska förkylningen bryter ut NU!
Någon skit är det och en förkyling är ju inte hela världen att klara av.
Något MÅSTE det vara, annars vet jag inte riktigt hur jag ska klara att ha kontroll på mitt blodsocker under resterande delen av graviditeten!
Nu ska jag till jobbet på planering, även denna dag är bara några timmar så senm blir det hem till soffan!

I övrigt vill jag bara säga:
God morgon alla kära vänner och bekanta och obekanta!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback