Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nu blir det helg!



Nu är jag ledig hela helgen och oj oj oj så skönt det ska bli!
Idag hade jag en mysig lunch-dejt med Josse, mycket nice, även om jag mest bombaderade henne med en massa jobbigt snack om mitt jobb, sorry gumman! Men oj va man behöver prata av sig ibland.
sedan blev det en tur till simhallen och lite motion. det var dock lite motigt att gå dit med tanke på händelsen förra veckan, men jag klarade det så nu blir det lättare nästa gång!

ikväll börjar äntligen kören igen efter en månads uppehåll.. Ska bli roligt att sjunga lite igen!
Nu ska jag pallra mig ner för trappan och göra lite kvällsmat!









Josse
01 January, kl. 17:43 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

tack själv gumman för lunchen så härligt att se dig och den växande magen :-) det ser så härligt ut. puss och kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback