Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ny vecka.. igen!!


Jaha, då gick man in i vecka 25 idag

De flesta av barnets organ är färdigutvecklade vid denna tidpunkt och barnet kan nu överleva om det skulle födas. För tidigt födda barn har emellertid svårt att hålla värmen och lungorna är långt ifrån färdigutvecklade. Om man misstänker för tidig födsel kan mamman få cortisonbehandling för att påskynda lungutvecklingen. När barnet är fött måste det sedan behandlas på neonatalavdelning tills lungorna är färdigutvecklade. Könsorganen för både pojkar och flickor är färdigutvecklade.

Jah gar en hel del sammandragningar nu.. de kommer oftast när jag motionerar. Jag som vill motionera!
Men än så länge är de inte såå jobbiga så röra på fläsket kan jag nog göra ett bra tag till..


Min tjocka mage! ser ut som om jag sprungit in i en vägg, detta ger platt mage en ny definition!








Markus
01 January, kl. 23:21 | Blogg;

Jag diggar din platta mage!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback