Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Snart utvilad!



Oj oj oj, va jag var trött när jag kom hem igår..
Att jobba 26 timmar, när man faktiskt får sova på natten låter väl inte så jobbigt?
det är jobbigt. Att vara fysisk och psykiskt närvarande hela tiden tär på krafterna.
Igår när jag kom hem strax efter 4 var jag som ett ösregn, kan meddela att inte mycket hade krävts för attfå mig att bryta ihop totalt. Det fick bli en stund på soffan, en powernap på ett par minuter..
Tittade på världscuphoppning från Leipzig och missade när Roffe red, så lite blund fick ögonen.
Inatt har jag sovit ganska bra, tack och lov.
Mycket konstiga drömmar bara.
Drömde bl.a. att jag födde en dotter, NU! Dvs alldeles för tidigt. Och hon var lika liten och hårig som en kattunge men växte jättefort så nästa dag var hon som en vanlig bebis, hon hade de allra vackraste blåa ögon, precis som älskling..  Vi hade ju inte köpt vagn och knappt kläder och framförallt INGA blöjor. Och det värsta med hela drömmen var att Andreas bara jobbade och jag glömde mitt älskade barn på Lindex.. Helt sjukt. Får ta tag i ett och annat snart så att jag kan lugna mig.

Nu ska jag åka till jobbet.
Hoppas du får en härlig dag!








Jenny
01 January, kl. 12:54 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Hej vännen. Nu har jag läst igenom din blogg :) Roligt att läsa. Vilket underbart fint bröllop ni hade. Och du.. Stort grattis igen till bebisen i magen.. Du har en underbar resa framför dig. Att bli mamma är helt underbart :) Min lilla prinsessa sitter nu brevid mig i babysitter och sover, trött efter 2 timmars bus :) Det där att drömma skumma saker det gjorde jag oxå när jag var gravid. Jag drömde en gång att bebisen såg ut som Enzo men en människa :) Sen glömde vi bebisen i bilen när vi skulle åka och handla... Man drömmer så mycket skumt ;D Hur mår du och så?? Har du mått illa?? Vad tror du det blir?? Tusen frågor :) Hoppas allt är bra med dig och magen. Kramar Jenny

Malin
01 January, kl. 14:02 | Blogg; http://malhinnilsson.blogg.se/

känner igen mig i drömmarna.. hade lika knasiga drömmar när jag väntade Felix... =)



Drömde saker som att jag lekte med honom och lyfte honom upp i luften och när jag skulle ta ner honom så tappade han huvudet.

Sen drömde jag saker som att jag glömde bilstolen brevid bilen när jag körde iväg... =)



Snart har du din lill* guldklimp hos dig...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback