Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Wii



Igår bakade vi ost och skinkpaj och åkte vi hem till lillebror och Anna på en snabbvisit..
Jag tänkte mycket på att ungås med med nära och kära när jag bestämde mig för att inte hålla på så mycket med hästarna längre.. Det hann man ju aldrig med då. Och nu när man har all tid i världen, tycks sig soffan skönare än någonsin! Nä detta ska det bli ändring på. Så som sagt igårkväll strax innan 8 körde vi in till Halmstad.
Vi åt pajen, som faktiskt var ganska god, det var nämligen jag som lagat den, inte min personliga älskade kock. Sedan blev det även lite glass, väldans gott det där..

När vi hade ätit klart fick det bli lite rörelse... Så vi spelade Nintendo Wii, bowlade mest och älskling och lillebror spelade även en runda tennis! Det blev inget långvarigt besök men ack så trevligt!
Tack söta Anna och älskade bror för en trevlig kväll!


Visst har vi grymt snygga stilar när vi bowlar!

tennisspelarna i full fart och jag med en gigantisk mage!








Malin
01 January, kl. 12:43 | Blogg;

Vad trevligt det låter! Och vilken gigantisk mage du har fått, tjockis! :)

Markus
01 January, kl. 14:21 | Blogg;

Du glömde ju nämna vem som vann både bowlingen och Tennisen =) Så jag gör de istället. De var jag!! =) Tack för en trevlig kväll!

Pappa
01 January, kl. 21:00 | Blogg;

Ja vilken mage.. Men du kan trösta dig med att den blir STÖRRE.Roligt o se Markus i aktion,han styr spelet med tungan,precis som sin far.Nu väntar vi bara på att ni bakar nåt o kommer o hälsar på oss på snödroppevägen. Kram Pappa

Tilda
01 January, kl. 11:45 | Blogg;

Næmen ni ser ju ut att ha haft en mysig kvæll. Jag ska ge dig receptet på en vældans god paj.. =)

Fin mage du har min lilla sockis=)

saknar er puusssss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback