Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

helgen so far


Återigen har en trevlig helg passerat.. än är den inte slut men tyvärr på god väg.
I fredes hade vi bjudit hem en gammal kompis som jag inte umgåtts med sedan gymnasiet. Vi hade en oerhört mysig och trevlig kväll med god mat, många skratt och underbara barn.
Igår, på dagen,  var vi nere på stadsfesten en runda, gick ett par varv på stan, träffade trevligt folk, åt lite mat och mös..

På kvällen var vi bjudna på 50 år fest (2x25) i Hasslöv med lekar, spex, mat opch återigen många trevliga människor!
   
Fin väder fick vi tillslut och det gicks tipspromenad och hoppades nöjdhopp

En av tävlingsgrenarna var att "mumifiera" någon lagmedlem med toapapper
Tyvärr missade jag hela detta spektakel då liten var tokhungrig just då så vi satt i skuggan och kollade på..
festen hölls för övrigt i en lada tillhörande hasslövs hembygdsgård, riktigt mysigt val av festlokal..
  
Maria tänker verkligen på allt, tack för en trevlig fest!
Nu ska jag mata lilleman och sen ska jag till stallet och rida, vilken lycka!
benji fick förresten en body av janne och Lisa för ett par veckor sedan, och ja... den passar perfekt på alla sätt och vis för nu börjar han bli en riktig busunge, sötast!
  

Älskade plutten min...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback