Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jobbigt väder


Jag tycker detta vädret är jobbigt. Igår kollade jag SMHI och det skulle bli sol och moln, men inget regn. Jag förlitade mig på detta och lade på hästen ett flugtäcke. Imorse när jag vaknade ösregade det. Fick åka upp till stallet så fort jag matat liten och mig själv. Hästen var sjöblöt så jag ville inte lägga på honom ett regntäcke, nä han fick stå inne ett tag och så åkte jag upp igen. Men nu har det ju slutat regna och det är dessutom ganska varmt, speciellt när solen tittar fram mellan molnen, så flugtäcket fick åka på igen, skulle ju kunna lägga på regntäcket för att vara säker, men med denna värmen blir han ju helt svettig under, suck. Så nu får vi hålla tummarna för att det inte regnar mer idag...







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback