Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Långpromenad

Igår gick jag, Benji och Boss en långpromenad. det var en härlig tur på nästan 1 1/2 timme.

Lilleman är lite vaken och ligger i vagnen och sträcker på sig

Härlig utsikt mot Bonnarp

En finfin liten bäck

Jag trivs bäst i öppna landskap

Idag ska älskling iväg på groggrunda, ett sommaralternativ till julens beskarunda. de börjar här klockan två och jag som älskar att göra drinkar har såklart lagt mig i.. Ska fixa en finfin riktig "tjejdrink"!
Imorse vaknade vi strax efter 7, lilleman är som piggast och gladast just då, och vi kom tillslut fram till att vid den tidpunkten på dagen har man som bäst ideér och vi tog fram papper och penna och ritade på eventuella utbyggnader på huset.  Vi började dock på det igårkväll efter vi varit hos Bamse och Elin och han hade gett sin synvinkel på det hela. jag var dock inte helt nöjd med det men nu efter våra helt fantastiska ideér känner jag att precis såhär vill jag göra. Nu är det bara finlir kvar och ja... en massa pengar såklart, får se när det blir och förmodligen har vi ändrat oss hundra gånger till då, men just nu känns det bra och jag ritar för fullt.

Ikväll kommer Lina och ska träna på Bengan, skönt att vara sysselsatt när älskling är ute och roar sig..
Om en stund ska jag provbaka doptårtan!

ha en underbar lördag!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback