Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

finnig tonåring - redan?


Min son har fått värsta finninvasionen i ansiktet, ja till och med på halsen. Jag har hört och läst om att det är helt normalt och ganska vanligt med dessa hormonplitor men att det skulle bli av denna grad hade jag inte ens kunnat drömma mardrömmar om. Tur för honom att han är söt som socker i alla fall.

Lilleman ligger och gör sina glada ljud på skötbänken


Jag har mina problem jag med.. Har en gigantisk böld i ena bröstet som inte riktigt vill släppa, vi behandlar med värme och massa amning och hoppas att den snart ger upp. Imorgon ska jag in till amningsmottagningen och få akupunktur för att få igång mjölken lite bättre så att lilleman inte behöver äta i 1 1/2 timme och ändå vara missnöjd. Hoppas hoppas att det fungerar! Nu blir det kvällsmat, först för liten, och sen för mig!






Anonym
06 June, kl. 20:15 | Blogg;

Jonathan hade också hur mycket hormonplitor som helst, men de försvann ganska snabbt. Så det blir nog bra ska du se! Hoppas allt är bra med er! Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback