Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Söndag


Idag har vi varit rundor i halva kommunen i jakt på nya blommor till altanen. Det gick sådär, jag hade fått för mig vilken typ av blommor jag ville ha och det lyckades vi inte hitta några fina. På onsdag blir det en tripp till Halmstad och då troligtvis till Blomsterlandet, hoppas jag kan hitta det jag söker där.

Så var det alltså söndag.. igen. jag är trött och seg mest hela tiden, men det är väl så att vara spädbarnsförälder. Är egentligen sugen på att ta en härlig promenad men om det är något jag inte gillar så är det blåst! Och det blåser, rakt genom öronen känns det som. Så nä, ingen promenad på landet ikväll, hoppas på bättre tur imorgon, jag ser hellre att det regnar än blåser faktiskt.
Egentligen borde jag försöka skriva ihop något åt ridsport, det har varit voltigetävling i helgen i Krumke och jag har fått i uppgift av vår förbundskapten att rapportera till ridsport och media. Kanske dags att sätta igång...







liselotte
06 June, kl. 19:39 | Blogg;

Hej! Vi var i Tönnersjö i går och kollade blommor,,gud va mycket dom hade och lite annorlunda blommer,mycket fint och ej så dyrt! Kolla där! Liselotte

liselotte
06 June, kl. 20:46 | Blogg;

Hej! Vad söt han e i jeans! Åk till Tönnersjö trädgård,,,gud med blommor dom har....alla sorters!Du hittar säkert nått! LIselotte

liselotte
06 June, kl. 20:52 | Blogg;

ursäkta att det blev 2 ggr....men det visades inget första gng!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback