Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Söndag


Igår gick vi upp tidigt och åkte tillsammans med mamma ner till Malmö/Bökeberg på voltigetävling. Bengan skulle gå med lag 2 så att de kunde försöka kvala till SM och vi tyckte att vi behövde hjälpa till, han behöver ju helst ridas fram.. mamma red och jag traskade rundor med barnvagnen.. Lillskatten var så duktig hela förmiddagen. När Bengan var framriden och hade gått grunden så åkte vi i ilfart hem igen. Allt för att hinna med systers bal, vi kom lagom till att det var dags att köra henne till Halmstad men hann att fota henne lite i trädgården innan. Lilla skruttan min, hon var snygg som få!

Mamma får instruktioner av malin

Finaste systern i världen

Jag tror hon kallar på hunden, men jag vet inte...

vimmel i Tylösand

jag och lilla älsklingen

Snyggaste syrran med sin kavaljer

även kusinen jack skulle på bal

Sedan åkte vi hem, trötta som få efter en lååång dag. vi hade dessutom inte världens bästa natt bakom oss. Inte litens fel dock. Först och främst kom vi i säng först halv 1, en timme senare vaknar jag av att hunden sitter där nere och gnäller och en halvtimme senare hör vi något utanför huset och sedan blir Boss helt galen och skäller som fasen. Älskling går ner och ser att det ligger någon i vår trädgård, han går ut och kollar och det är en "kompis" till hans syster som är aspackad och alltså ligger i vår trädgård ock kramar ett träd. Efter denna lilla incident var det inte helt enkelt att somna om. Lilla älsklingen sov gott och var ovetandes om mamma och pappas stimmande, och vaknade sedan glatt någon timme senare och ville ha mat. Sedan gick vi upp halv sju så om man räknar på det böev det inte mycket sömn den natten, så sömnen var efterlängtad..





Anonym
06 June, kl. 22:21 | Blogg;

Malin,Malin, väldigt vacker och denna underbart vackra färg på klänning! LIselotte

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback