Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Födelsedag!!


Idag är det min födelsedag! och dagen till ära mår jag mycket bättre än igår. Har sovit ganska gott inatt, var bara uppe vid ett och åt. (är sååå trött på att behöva äta om nätterna...)
Nu ska jag åka till jobbet för att ha handledning och med mig har jag kakor från i söndags.. gott gott! Inte för att mitt blodsocker tillåter att jag äter några såhär tidigt på dagen, men de andra lär förhoppningsvis gilla dem!
Efter det är det läkarbesök på MVC inplanerat och ikväll skulle jag vilja gå på bio, det går bara inga filmer jag vill se...

dagen till ära i oborstst hår...







Helena!
03 March, kl. 19:14 | Blogg;

Grattis på födelsedagen! Kramar

Anonym
03 March, kl. 20:32 | Blogg;

Grattis på din dag!! Hoppas du har det trevligt med alla dina teknikprylar:-)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback