Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fynd från Gekås


jag köpte superbilliga värmespolar på gekås i tisdags, de kommer från märket remington och kostade endast 249 kr. trodde inte att de skulle fungera så bra men tänkte samtidigt att de var så billiga så det var värt att testa. Sagt och gjort. Igår förmiddags, en timme innan jag skulle åka till jobbet, slängde jag upp dem i håret. Inte så värst noga. De satt i en halvtimme ungefär och visst fungerade de! Nu gjorde jag det inte så noga så lockarna blev inte så snygga, men jag är nöjd med min investering...

med rullarna slarvigt uppsatta i håret

Men lockigt blev det

och ingen tid att fixa det så håret fick hamna i en klämma..







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback