Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Internationella kvinnodagen



Idag är det alltså den internationella kvinnodagen, en dag jag inte riktigt vet vad man ska göra med.
Jag passade iaf på att fira lite i min ensamhet med en riktigt lyxig frukost!
Nybakade scones, varm choklad och jordgubbar med vispad grädde.. Underbart gott!!
Blev lite ledsen imorse när jag insåg att vädret inte riktigt var så trevligt som jag hoppats på, jag var så sugen på en långpromenad, men i detta regnande så stannar jag nog inne.
I eftermiddag ska jag till stallet, ska lina Tornado.. Ser verkligen fram emot det, det var LÄNGESEDAN!

Nu ska jag lägga mig i soffan och se nån film tror jag..


Gott gott..

För övrigt vill jag bara be om ursäkt till er som utmanat mig med olika blogggrejer den senaste tiden. Blev sån hysteri kring detta helt plötsligt, lite som kedjebrev, ett eller två är kul, men tre..
då har det blivit på tok för mycket!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback